Poden ser incluídos como beneficiarios e beneficiarias do Mutualismo Xudicial os familiares ou asimilados a cargo dun mutualista en alta, cos requisitos establecidos no Réxime Xeral da Seguridade Social.
Poderán conservar a condición de beneficiarios e beneficiarias do Mutualismo Xudicial o cónxuxe que viva separado dun mutualista en alta ou cuxo matrimonio fose declarado nulo ou disolto por divorcio, sempre que teñan dereito a percibir unha pensión compensatoria por parte do titular, e os fillos que convivan con aquel.
REQUISITOS
- Vivir co titular do dereito e ás súas expensas. Non se apreciará falta de convivencia nos casos de separación transitoria e ocasional por razón de traballo, imposibilidade de atopar vivenda no novo punto de destino e demais circunstancias similares.
- Non percibir ingresos por rendementos derivados do traballo, do capital mobiliario, do capital inmobiliario ou de pensión, superiores ao dobre do indicador público de renda de efectos múltiples.
- Non estar protexido, por título distinto, a través de calquera dos réximes que integran o Sistema español de Seguridade Social cunha extensión e contidos análogos aos establecidos no Réxime Xeral.
Tramitación: Cubrir o Modelo A-3 e acompañar copia dos documentos que se sinalan no este modelo, segundo o caso.
Cando se trate de beneficiarios/beneficiarias que estando incluídos na Mutualidade causaron baixa por calquera causa establecida, poderase solicitar o reingreso EN LIÑA a través de a SEDE ELECTRÓNICA.
- No caso de non asinar a autorización expresa deberán achegar:
- Fotocopia do DNI, para Beneficiarios/as maiores de 14 anos.
- Certificados que acrediten que:
- O seu beneficiario/beneficiaria non figura como titular nin como beneficiario/beneficiaria do outro proxenitor/ da outra proxenitora en ningún dos outros réximes da Seguridade Social.
- O seu beneficiario/beneficiaria convive e depende economicamente co/a titular do dereito.
- Advírtese que a declaración asinada, no MODELO A-3, sobre os requisitos que han de reunir os beneficiarios e as beneficiarias, no caso de que se aprecie falsidade nos datos que declara, pode dar lugar a infracción sancionable de conformidade co Regulamento da Mutualidade.
- É OBRIGATORIO INFORMAR as variacións de datos persoais e sobre os cambios na situación dos requisitos que han de reunir os beneficiarios e as beneficiarias que estean incluídos na cartilla do/ da titular de MUGEJU.
- Cando deixen de convivir e ter dependencia económica co/a titular.
- Cando comecen a realizar traballo remunerado, ou perciban renda patrimonial ou pensión superior ao dobre do IPREM.
- Cando pasen a ter a prestación de asistencia sanitaria por outro Réxime de Seguridade Social, ben como titulares ou como beneficiarios/as doutra persoa.
Cando se trate de beneficiarios/beneficiarias que estando incluídos na Mutualidade causaron baixa por calquera causa establecida, poderase solicitar o tramite do seu reingreso de forma EN LIÑA.
Para a realización deste trámite en liña deberá estar dado de alta como mutualista da Mutualidade Xeral Xudicial. A identificación farase a través do sistema Cl@ve para o cal deberá estar dado de alta na este plataforma ou ben dispor de dni-electrónico ou dun dos certificados dixitais admitidos pola sede electrónica.
Consulte os requisitos técnicos de acceso aos trámites en liña.
Todos os trámites relacionados co Alta de beneficiarios/beneficiarias pódense realizar de forma presencial nos Servizos Centrais e Delegacións provinciais de Mugeju, así como en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
Para iso deberán cubrir o Modelo A-3 e acompañar copia dos documentos que se sinalan no este modelo, segundo o caso.
CONYUGE/FILLOS/FILLAS
Copia do Libro de Familia.
Salvo oposición expresa, realizarase a verificación de que os beneficiarios/as beneficiarias non están inscritos noutro réxime de seguridade social. Na súa falta, a Acreditación debe realizarse mediante a presentación dalgúns dos seguintes documentos: Copia compulsada do documento de afiliación ao Réxime de Seguridade Social a que estea adscrito o cónxuxe do/da mutualista. Salvo oposición expresa, realizarase a verificación dos datos de identificación e residencia do/da titular e dos beneficiarios/as beneficiarias. Na súa falta, deberá achegar certificado acreditativo de empadroamento
- No suposto de beneficiarios/as discapacitados/as: Certificado expedido polo IMSERSO, ou polo organismo correspondente da Comunidade Autónoma na que resida o interesado/a interesada, no que se cualifique a discapacidade.
- No suposto de ex cónxuxe: Sentenza firme de separación ou de divorcio ou convenio regulador da separación ou divorcio.
- No suposto de parellas de feito: Copia de Inscrición no Rexistro, ou Certificado do Concello, no que se acredite a convivencia co/a mutualista titular por período superior a un ano
- No suposto de adopción ou acollemento temporal: Resolución administrativa ou xudicial que acredite o acollemento/adopción. No suposto de acollemento internacional, ademais inscrición no Rexistro Consular, ou na súa falta, informe de reagrupación familiar e certificado de idoneidade.