Els afiliats a Mugeju podran presentar les seues queixes i suggeriments sobre el funcionament de servici en els llocs i en la forma que s'assenyalen a continuació.
En el formulari de queixes i suggeriments en els Servicis Centrals i les Delegacions Provincials a la disposició dels usuaris, on poden expressar, lliurement les raons del seu descontentament en la relacions amb la Mutualitat o suggerir les accions que, al seu juí poden contribuir a millorar les prestacions o la seua accessibilitat.
Mitjançant correu postal a la direcció de les oficines de Mugeju que podrà trobar en l'apartat de Què és Mugeju? de la nostra pagina Web.
A través de la Seu Electrònica, que haurà d'estar subscrit amb la firma electrònica de l'interessat.
Tant les queixes com els suggeriments són tramitades a través de la Inspecció de Servicis i són objecte d'un tractament personal i individualitzat.
En un i un altre cas perquè produïsquen els efectes desitjats, hauran d'identificar-se les persones que les formulen.
Legislació:
- Reial decret 951/2005 de 29 de juliol, pel qual s'establix el marc general per a la millora de la qualitat en l'Administració General de l'Estat.
- Resolució de 6 de febrer de 2006, de la Secretària General per a l'Administració Pública, per la qual s'aproven directrius per al desenvolupament dels programes del marc general per a la millora de la qualitat establit en el Reial decret 951/2005, de 29 de juliol