Per a accedir a medicaments de dispensació hospitalària, els mutualistes que reben assistència a través de les entitats mèdiques privades han de sol·licitar una autorització a la Mutualitat General Judicial.
Després de les comprovacions pertinents, la Mutualitat:
-
Autoritza a la farmàcia hospitalària la dispensació del medicament.
L'autorització d'un medicament de dispensació hospitalària és vàlida durant un any.
-
Comunica al mutualista, per la via de contacte que va indicar en la seua sol·licitud, que s'ha emès l'autorització i que pot acudir a la farmàcia hospitalària per a arreplegar el medicament.
IMPORTANT
Per a cada retirada de medicaments, el mutualista ha d'emplenar i proporcionar a la farmàcia hospitalària el següent document: JUSTIFICANT DE RETIRADA DE MEDICAMENTS.
DOCUMENTACIÓ QUE ÉS NECESSARI APORTAR
-
Informe mèdic actualitzat.
-
Formulari de sol·licitud: SOL·LICITUD D'AUTORITZACIÓ MEDICAMENT HOSPITALARI.
Provisionalment, pot sol·licitar l'autorització enviant la documentació exigida mitjançant un correu electrònic dirigit a esta bústia: mugeju.farmacia@justicia.es
L'imprés de sol·licitud i els documents associats poden presentar-se en els servicis centrals o les delegacions provincials de la Mutualitat General Judicial, o en qualsevol dels altres llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.