Estas axudas comprenden dúas prestacións diferenciadas e que son compatibles entre si:
- Subsidio especial por maternidade ou paternidade nos supostos de parto, adopción ou acollemento múltiples.
- Prestación económica de pago único por parto ou adopción múltiples.
A súa regulación básica está contida nos Arts. 111 ao 117 do Regulamento do Mutualismo Xudicial, aprobado por Real Decreto 1026/2011, do 15 de xullo. (BOE 04/08/2011)
Subsidio especial por maternidade ou paternidade nos supostos de parto, adopción ou acollemento múltiples
Teñen dereito a este subsidio os mutualistas nos casos de maternidade por parto múltiple ou de acollemento preadoptivo ou permanente múltiple ou de paternidade ou maternidade por adopción múltiple.
A contía do subsidio será a cantidade resultante de multiplicar por 42 (seis semanas do descanso obrigatorio) o haber regulador correspondente ao ano do feito causante do corpo ao que pertenza o mutualista, dividindo á súa vez ese resultado por 365. O produto multiplicarase polo número de fillos, a partir do segundo que nazan nun mesmo parto ou de menores adoptados ou acollidos simultaneamente:
Subsidio = (haber regulador no día do feito causante x 42 días / 365 días) x (Nº fillos simultáneos - 1) | |
---|---|
Grupo | Haber Regulador 2021 (euros/ano) |
A1 | 42.563,68 |
A2 | 33.498,68 |
B | 29.333,53 |
C1 | 25.727,56 |
C2 | 20.354,76 |
A1: Carreira Xudicial, Carreira Fiscal, Secretariado Xudicial, Médicos Forenses e Facultativos do INT. e C.F.
A2: Corpo de Xestión Procesual e Administrativa, Corpo de Técnicos Especialistas de INT e CF e Corpo de Secretarios de Xulgados de Paz de municipios de máis de 7.000 habitantes.
C1: Corpo de Tramitación Procesual e Administrativa e Corpo de Axudantes de Laboratorio do INT e Cf.
C2: Corpo de Auxilio Xudicial.
Prestación económica de pago único por parto múltiple
Teñen dereito a esta prestación de pago único os mutualistas, nos casos de maternidade por parto ou de adopción múltiple.
A prestación consiste nun pago único, cuxa contía será o pago de 4 , 8 ou 12 veces o salario mínimo profesional mensual vixente o día de nacemento ou data da resolución xudicial de adopción, segundo sexan 2, 3 ou máis fillos causantes
Os fillos nados ou adoptados afectados por unha discapacidade igual ou superior ao 33 por cento, computarán dobre.
Nº de fillos nados | Nº de veces do importe mensual do S.M.I. | Importes no ano 2021 Feitos causantes entre 01/01/2021 e 31/12/2021 |
---|---|---|
2 | 4 | 3.800,00 euros |
3 | 8 | 7.600,00 euros |
4 e máis | 12 | 11.400,00 euros |
S.M.I. 2019- 900€/mes. R.D. 1462/2018, do 21 de decembro
Para a realización deste trámite en liña deberá estar dado de alta como mutualista da Mutualidade Xeral Xudicial. A identificación farase a través do sistema Cl@ve para o cal deberá estar dado de alta na este plataforma ou ben dispor de dni-electrónico ou dun dos certificados dixitais admitidos pola sede electrónica.
Consulte os requisitos técnicos de acceso aos trámites en liña.
Para solicitar a axuda deberase achegar a seguinte documentación:
- Solicitude en modelo normalizado (Descargar), (Pode obterse tamén nos Servizos Centrais ou nas Delegacións Provinciais).
- Acreditación dos datos de identidade do solicitante (Fotocopia do DNI ou autorización a Mugeju para que realice unha consulta telemática a través do SVDI).
- Libro de familia ou certificado da inscrición do fillo no Rexistro Civil (nos casos de parto múltiple).
- Resolución xudicial pola que se constitúe a adopción ou resolución administrativa ou xudicial pola que se concede a acollida familiar, tanto preadoptiva como permanente (no caso de adopción ou acollemento múltiples).
- Certificación de cualificación de minusvalía, expedida polo IMSERSO ou Organismo competente de cada Comunidade Autónoma (caso de adoptados ou acollidos menores de idade, pero con 7 ou máis anos, discapacitados).
- Certificación da Entidade Pública competente en materia de protección de menores, acreditativa das especiais dificultades de inserción social e familiar (caso de adoptados ou acollidos menores de idade, pero con 7 ou máis anos, que, polas súas circunstancias e experiencias persoais ou por provir do estranxeiro, teñan especiais dificultades de inserción social e familiar.
- Lugar de presentación:
Os impresos de solicitude e demais documentación esixida, poderá presentarse nos Servizos Centrais e Delegacións provinciais de Mugeju, así como en calquera dos demais lugares previstos en o artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.