Solicitar axuda do programa de atención a persoas con discapacidade.
Requisitos: ser mutualista (titular ou beneficiario) en situación de alta; estar afectado por unha discapacidade con grao de discapacidade recoñecido igual ou superior ao 33%; estar acreditada a procedencia dos servizos considerados neste programa mediante informe de facultativo especialista ou responsable da asistencia ao beneficiario da axuda; en casos de estimulación precoz, que a idade do beneficiario sexa inferior a 7 anos.
O importe da axuda determínase en función do nivel de ingresos, calculado conforme aos criterios e en función do baremo establecidos na Convocatoria.
DOCUMENTACIÓN QUE É NECESARIO ACHEGAR
-
Só para presentación presencial: SOLICITUDE AXUDA POR DISCAPACIDADE
-
Se non ha autoriza á Mutualidade Xeral Xudicial a para consultar estes datos: sertificación do domicilio e residencia dos membros da unidade familiar.
-
Fotocopia ou copia da declaración do IRPF da unidade familiar do último exercicio, incluída a declaración complementaria se se efectuou.
-
Se non existe obriga de declarar, certificación da Administración Tributaria nese sentido e certificación das imputacións íntegras de ingresos que lles consten.
-
Certificación ou fotocopia compulsada do organismo da Comunidade Autónoma competente na materia, acreditativa do grao de discapacidade.
-
No seu caso, declaración responsable das pensións ou prestacións exentas ou non suxeitas a tributación por IRPF do último exercicio.
-
No seu caso, informe actualizado do especialista responsable da asistencia facultativa, que indique a necesidade do tratamento.
-
En cada caso, orzamentos do centro ou profesional que imparta o tratamento ou da empresa que realice a supresión das barreiras arquitectónicas.
-
No seu caso, facturas orixinais do gasto.
Para solicitar esta prestación debe estar dado de alta como mutualista titular. A identificación realizarase mediante o sistema Cl@ve, polo que deberá estar dado de alta nese sistema ou ben dispor de dni-electrónico dni-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos.
- Para solicitar a prestación, pulse o botón Iniciar Trámite.
- Se solicitou a prestación e a Mutualidade solicitoulle que achegue algún documento, utilice o Servizo de remisión de documentación.
Consulte os requisitos técnicos de acceso aos trámites en liña.
O impreso de solicitude e os documentos asociados poden presentarse nos servizos centrais ou as delegacións provinciais da Mutualidade Xeral Xudicial, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.