Declaración de accesibilidade Provisional

Introdución

A sede da Mutualidade Xeral Xudicial comprometeuse a facer accesible o seu sitio web de conformidade co Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público, polo que se traspón a Directiva (UE) 2016/2102 do Parlamento Europeo e do Consello, do 26 de outubro de 2016.

A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web httpssedemugeju.gob.es, excluíndo os contidos incrustados provenientes doutros dominios.

Situación de cumprimento

Este sitio web é parcialmente conforme co Real Decreto 1112/2018 debido á falta de conformidade dos aspectos que se indican a seguir, nunha revisión parcial levaba a cabo de forma automática.

Contido non accesible

O contido que se recolle a seguir non é accesible polos seguintes motivos:

  1. Falta de conformidade con Real Decreto 1112/2018

    1. Nalgunhas páxinas a relación de contraste en texto ou imaxes podería non ser de polo menos 4.5:1 [requisito número 9.1.4.3 da norma UNE-EN 301549:2022-03 contraste mínimo].

    2. Nalgúns textos o tamaño non se pode cambiar ata nun 200 por cento sen perdas de contido ou funcionalidade. [requisito número 9.1.4.4 da norma UNE-EN 301549:2022-03 cambio do tamaño do texto].

    3. De maneira puntual algunha ligazón podería non ter definido o propósito específico de maneira textual [requisito número 9.2.4.4 da norma UNE-EN 301549:2022-03 propósito das ligazóns].

    4. Nalgunha páxina non se indica a linguaxe por defecto que se utiliza [requisito número 9.3.1.1 da norma UNE-EN 301549:2022-03 Linguaxe da páxina].

    5. Nalgunhas páxinas pode haber atributos e IDE duplicados [requisito número 9.4.1.1 da norma UNE-EN 301549:2022-03 procesamento].

    6. Nalgunhas páxinas os compoñentes de interface de usuario como elementos de formulario, ligazóns e compoñentes xerados por script non seguen a estrutura recomendada polas pautas de accesibilidade [requisito número 9.4.1.2 da norma UNE-EN 301549:2022-03 Nome, función, valor].

  2. Carga desproporcionada

    1. Non aplica.

  3. O contido non entra dentro do ámbito da lexislación aplicable

    1. Poden existir arquivos de ofimática en PDF e outros formatos publicados antes do 20 de setembro de 2018 que non cumpran na súa totalidade todos os requisitos de accesibilidade. Aínda que se procurou que a maioría deles si o cumpran.

    2. Pode haber contidos de terceiros que non estean desenvolvidos pola sede da Mutualidade Xeral Xudicial ou que non estean baixo o seu control, por exemplo, arquivos ofimáticos.

    3. Poden existir arquivos pregrabados publicados antes do 20 de setembro de 2018 que non cumpran na súa totalidade todos os requisitos de accesibilidade.

Preparación da presente declaración de accesibilidade provisional

A presente declaración foi preparada o día 03/07/2024.

O método empregado para preparar a declaración foi unha autoevaluación o día 03/07/2024.

Última revisión da declaración: 03/07/2024.

Observacións e datos de contacto

Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a de o RD 1112/2018) como, por exemplo:

  • Informar sobre calquera posible incumprimento por parte deste sitio web.

  • Transmitir outras dificultades de acceso ao contido.

  • Formular calquera outra consulta ou suxestión de mellora relativa á accesibilidade do sitio web.

Para estas comunicacións ten dispoñible estas canles de comunicación:

Acorde ao artigo 10.2.b do RD 1112/2018, tamén pode presentar:

  • Unha queixa relativa ao cumprimento dos requisitos do RD 1112/2018.

  • Unha solicitude de información accesible relativa a:

    • Contidos que están excluídos do ámbito de aplicación do RD 1112/2018 segundo o establecido polo artigo 3, apartado 4.

    • Contidos que están exentos do cumprimento dos requisitos de accesibilidade por impor unha carga desproporcionada.

Na solicitude de información accesible débense concretar, con toda claridade, os feitos, razóns e pedimento que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima.

As solicitudes de información accesible e queixas pódense presentar a través do formulario, así como do resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

As comunicacións, queixas e solicitudes de información accesible serán recibidas e tratadas pola Unidade Responsable de Accesibilidade da sede da Mutualidade Xeral Xudicial.

Procedemento de reclamación

Se unha vez realizada unha solicitude de información accesible ou queixa, esta fose desestimada, non se estivese de acordo con a decisión adoptada, ou a resposta non cumprise os requisitos considerados no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación. Igualmente poderase iniciar unha reclamación no caso de que transcorrese o prazo de vinte días hábiles sen obter resposta.

A reclamación pode ser presentada través do formulario, así como no resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

As reclamacións serán recibidas e tratadas pola Unidade Responsable de Accesibilidade da sede da Mutualidade Xeral Xudicial.

Contido opcional

O sitio web está optimizado para as últimas versións de Firefox, Safari, Opera e Google Chrome. A resolución web mínima recomendada é 1280x1024.