Solicitar axuda do programa de atención a persoas con discapacidade

Datos do procedemento
Iniciación
Solicitude do interesado
Prazo para resolver o expediente
6 meses
Silencio
Estimatorio

COMO SOLICITAR ESTA PRESTACIÓN

Pode facelo por Internet: a través da pestana En liña.
Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.

DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR

  • Se non ha autoriza á Mutualidade Xeral Xudicial a para consultar estes datos: certificación do domicilio e residencia dos membros da unidade familiar.

  • Fotocopia ou copia da declaración do IRPF da unidade familiar do último exercicio, incluída a declaración complementaria se se efectuou.

  • Se non existe obriga de declarar, certificación da Administración Tributaria nese sentido e certificación das imputacións íntegras de ingresos que lles consten.

  • Certificación ou fotocopia compulsada do organismo da Comunidade Autónoma competente na materia, acreditativa do grao de discapacidade.

  • No seu caso, declaración responsable das pensións ou prestacións exentas ou non suxeitas a tributación por IRPF do último exercicio.

  • No seu caso, informe actualizado do especialista responsable da asistencia facultativa, que indique a necesidade do tratamento.

  • En cada caso, orzamentos do centro ou profesional que imparta o tratamento ou da empresa que realice a supresión das barreiras arquitectónicas.

  • No seu caso, facturas orixinais do gasto.

NORMATIVA

Resolución do 16 de decembro de 2024 , (BOE Nº 312 do 27 de decembro de 2024) da Mutualidade Xeral Xudicial, pola que se convocan axudas dos Programas do Plan de Atención Socio-Sanitaria para 2025.

Icona Crave Para solicitar esta prestación debe estar dado de alta como mutualista titular. A identificación realizarase mediante o sistema Cl@ve, polo que deberá estar dado de alta nese sistema ou ben dispor de dni-electrónico dni-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos.

  • Para solicitar a prestación, pulse o botón Iniciar Trámite.
  • Se solicitou a prestación e a Mutualidade solicitoulle que achegue algún documento, utilice o Servizo de remisión de documentación.

As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar a súa solicitude presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo.