Solicitar reingreso de titular por dereito propio

Datos do procedemento
Iniciación
Oficio ou a solicitude do interesado
Prazo para resolver o expediente
2 meses
Silencio
Estimatorio

Debe solicitar expresamente o seu reingreso en MUGEJU a persoa que anterioremente causase baixa como titular por dereito propio e

  • Reincorpórese a un posto como persoal da Administración de Xustiza, ou

  • Xubílese como persoal ao servizo da Administración de Xustiza.

COMO SOLICITAR O REINGRESO NA MUTUALIDADE

Pode facelo por Internet: a través da pestana En liña.
Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.

DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR

  • En caso de reincorporación a un posto como persoal da Administración de Xustiza, documento de toma de posesión ou de nomeamento en comisión de servizos ou servizos especiais

  • En caso de xubilación, documento que declare a xubilación como persoal da Administración de Xustiza.

Icona Crave

Para enviar a súa solicitude de reingreso, necesita estar dado de alta no pasado como mutualista da Mutualidade Xeral Xudicial. A súa identificación realízase mediante o sistema Cl@ve, polo que debe estar dado de alta nese sistema ou ben dispor de Páxina DNI-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos.

A presentación da súa solicitude a través desta sede electrónica implica que non se opón á consulta telemática dos seus datos de identidade e residencia. Se se opuxese de forma expresa a esa consulta, pode realizar a solicitude a través do rexistro electrónico xeneral da Administración Xeral do Estado presentando o formulario SOLICITUDE PARA AFILIACIÓN E VARIACIÓN DE DATOS xunto coa documentación indicada no mesmo.

  • Para solicitar o reingreso, pulse o botón Iniciar Trámite.
  • Se solicitou o reingreso e a Mutualidade indicoulle que debe achegar algún documento, utilice o Servizo de remisión de documentación.

As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar a súa solicitude presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo.