Solicitar autorización de medicamentos de dispensación hospitalaria

Datos do procedemento
Iniciación
Solicitude do interesado
Prazo para resolver o expediente
3 meses
Silencio
Estimatorio

COMO SOLICITAR UNHA AUTORIZACIÓN DE MEDICAMENTOS DE DISPENSACIÓN HOSPITALARIA

Pode facelo por Internet: a través da pestana En liña.
Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.

DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR

  • Informe médico actualizado.

Icona Crave Para solicitar a autorización debe estar dado de alta como mutualista titular da Mutualidade Xeral Xudicial. A súa identificación realizarase mediante o sistema Cl@ve, polo que deberá estar dado de alta nesa plataform ou ben dispor de Páxina DNI-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos.

 

  • Para solicitar a autorización, pulse o botón Iniciar Trámite.
  • Se solicitou unha autorización e a Mutualidade indicoulle que necesita achegar algún documento, utilice o Servizo de remisión de documentación.

As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar a súa solicitude presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo.

Impreso de solicitude