COMO SOLICITAR ESTA PRESTACIÓN
Pode facelo por Internet: a través da pestana En liña.
Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.
DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR
-
Facturas orixinais nas que consten o número e as datas das sesións realizadas.
-
Renda da unidade familiar:
-
Última declaración do Imposto sobre a Renda das Persoas Físicas, ou no seu caso comunicación emitida ou liquidación virada para efectos de devolución pola administración tributaria.
Se non existe obriga de declarar: certificación da administración tributaria acreditativa de non presentar a declaración e das imputacións íntegras de ingresos que consten na administración tributaria. -
Declaración responsable das pensións ou prestacións percibidas que estean exentas ou que non estean suxeitas a tributación polo Imposto da Renda das Persoas Físicas.
-
-
Se solicita unha axuda por logopedia:
-
Prescrición do pediatra, otorrinolaringólogo ou neurólogo da entidade médica ou do servizo público de saúde con descrición da patoloxía que presenta e codificación segundo a clasificación internacional de enfermidades (CIE-9).
-
Informe do logopeda, no que consten a patoloxía e o tratamento realizado.
-
-
Se solicita unha axuda por psicoterapia:
-
Prescrición de tratamento de psicoterapia por un psiquiatra da entidade médica ou do servizo público de saúde, con descrición da patoloxía susceptible de tratamento psicolóxico.
-
Informe do psicólogo no que consten a patoloxía e o tratamento realizado.
-
NORMATIVA
-
Resolución do 19 de decembro de 2012 (B.O.E. do 29 de decembro de 2012), da Mutualidade Xeral Xudicial, regula a axuda por tratamento de psicoterapia ou logopedia e a axuda para gastos de hospitalización psiquiátrica para mutualistas adscritos aos Servizos Públicos de Saúde das Comunidades Autónomas.
-
Resolución do 9 de xaneiro de 2013 (B.O.E. do 29 de Xaneiro de 2013), pola que se corrixen erros na do 19 de decembro de 2012.
-
Resolución do 29 de xaneiro de 2013 (B.O.E. do 20 de febreiro de 2013), pola que se corrixen erros na do 19 de decembro de 2012.
-
Resolución do 15 de decembro de 2015 (B.O.E. do 21 de decembro de 2015), pola que se modifica parcialmente a do 19 de decembro de 2012.
-
Resolución do 23 de febreiro de 2017 (B.O.E. do 1 de marzo de 2017), pola que se modifica a do 19 de decembro de 2012.
Para solicitar esta prestación debe estar dado de alta como mutualista titular da Mutualidade Xeral Xudicial. A identificación realizarase mediante o sistema Cl@ve, polo que deberá estar dado de alta nese sistema ou ben dispor de dni-electrónico dni-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos pola sede electrónica.
- Para solicitar a prestación, pulse o botón Iniciar Trámite.
- Se solicitou a prestación e a Mutualidade solicitoulle que achegue algún documento, utilice o Servizo de remisión de documentación.
As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar a súa solicitude presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo.
