Incorporar documentos a un procedemento

Este servizo permite incorporar documentos a expedientes que está a tramitar a Mutualidade Xeral Xudicial.

Se, tras presentar unha solicitude, a Mutualidade púxose en contacto con Vostede para indicarlle que necesita achegar determinada documentación, pode facelo de forma oficial utilizando este servizo.

Este servizo realiza un apuntamento no rexistro electrónico da Mutualidade Xeral Xudicial. Cando finalice o envío, poderá poderá descargarse un xustificante do mesmo.

COMO ACHEGAR DOCUMENTACIÓN

Para achegar documentos é necesario:

  1. Indicar o contexto no que se remite a documentación; é dicir, indicar a que prestación ou servizo corresponde.

  2. Para cada documento, indicar de que tipo de documento trátase.

Pode facelo por Internet: a través da pestana En liña.
Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.

Icona Crave Para utilizar este servizo deberá identificarse mediante o sistema Cl@ve, polo que deberá estar dado de alta nese sistema ou ben dispor de dni-electrónico dni-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos.

  • Para procedementos de afiliación (titulares, beneficiarios, cambios de entidade médica) ou de reclamación por actuacións das entidades médicas, pulse esta ligazón.
  • Para outros procedementos, pulse o botón Iniciar Trámite.

As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar a súa solicitude presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo.

Non esqueza especificar a prestación ou servizo para o que achega a documentación. Se recibiu unha comunicación da Mutualidade solicitando a documentación, non esqueza incluír tamén o número de expediente indicado nesa comunicación.