COMO SOLICITAR O ALTA COMO TITULAR POR DEREITO DERIVADO
Pode facelo por Internet: a través da pestana En liña.
Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.
DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR
Titular por viuvez ou orfandade
-
Se non autoriza á Mutualidade a consultar os datos de falecemento: copia do certificado de defunción.
-
En caso de menor de idade ou maior con discapacidade no exercicio da súa capacidade xurídica: documento acreditativo da tutoría legal da persoa que realiza a solicitude no seu nome.
Titular por separación ou divorcio
-
Excónjuge:
-
Documento acreditativo de separación ou divorcio.
-
-
Fillo ou filla que conviva co excónjuge:
-
Documento acreditativo de separación ou divorcio.
-
Documento sobre a garda e custodia.
-
Acordo asinado polos dous proxenitores para o alta en MUGEJU.
-
En caso de menor de idade ou maior con discapacidade no exercicio da súa capacidade xurídica: documento acreditativo da tutoría legal da persoa que realiza a solicitude no seu nome.
-
Titular por violencia de xénero (para alta provisional con datos diferenciados do titular)
-
Documento acreditativo da situación de violencia de xénero.
-
En caso de menor de idade ou maior con discapacidade no exercicio da súa capacidade xurídica: documento acreditativo da tutoría legal da persoa que realiza a solicitude no seu nome.
A súa identificación realizarase mediante o sistema Cl@ve, polo que deberá estar dado de alta nesa plataforma ou ben dispor de Páxina DNI-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos.
A presentación da súa solicitude a través desta sede electrónica implica que non se opón á consulta telemática dos datos de identidade, residencia e parentesco da persoa solicitante e, no seu caso, certificado de defunción da persoa titular.
Se se opón de forma expresa á consulta de información telemática doutras administracións públicos, pode realizar a solicitude a través do rexistro electrónico xeneral da Administración Xeral do Estado presentando o formulario SOLICITUDE DE ALTA DE TITULAR POR DEREITO DERIVADO xunto coa documentación indicada no mesmo.
ENVÍE A súa SOLICITUDE:
- Para solicitar o alta, pulse o botón Iniciar Trámite.
- Se solicitou o alta e a Mutualidade indicoulle que debe achegar algún documento, utilice o Servizo de remisión de documentación.
As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar a súa solicitude presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo.

