Subsidio por incapacidade temporal ou por risco durante o embarazo e durante a lactación

Datos do procedemento
Iniciación
Oficio
Prazo para resolver o expediente
6 meses
Silencio
Estimatorio

COMO COMUNICAR Os DATOS PARA ESTA PRESTACIÓN

Cando a Mutualidade inicie o seu expediente, solicitaralle que achegue datos necesarios para a tramitación.
Pode achegar estes datos:
- Por Internet: a través da pestana En liña.
- Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.

DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR

  1. Datos que a Mutualidade solicita ao mutualista cando se inicia o expediente

  2. Datos que o mutualista debe achegar cando finalice a súa licenza

    • Acreditación da data de alta

Icona CravePode comunicar datos ou achegar documentos e escritos para a tramitación da prestación, para o que necesita estar dado de alta como mutualista titular. A identificación realizarase mediante o sistema Cl@ve, polo que deberá estar dado de alta nese sistema ou ben dispor de dni-electrónico dni-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos.

As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar a súa solicitude presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo.