Solicitar axuda por tratamento de psicoterapia e logopedia

Datos do procedemento
Iniciación
Solicitude do interesado
Prazo para resolver o expediente
6 meses
Silencio
Estimatorio

COMO SOLICITAR ESTA PRESTACIÓN

Pode facelo por Internet: a través da pestana En liña.
Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.

DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR

  1. Facturas orixinais nas que consten o número e as datas das sesións realizadas.

  2. Renda da unidade familiar:

    • Última declaración do Imposto sobre a Renda das Persoas Físicas, ou no seu caso comunicación emitida ou liquidación virada para efectos de devolución pola administración tributaria.
      Se non existe obriga de declarar: certificación da administración tributaria acreditativa de non presentar a declaración e das imputacións íntegras de ingresos que consten na administración tributaria.

    • Declaración responsable das pensións ou prestacións percibidas que estean exentas ou que non estean suxeitas a tributación polo Imposto da Renda das Persoas Físicas.

  3. Se solicita unha axuda por logopedia:

    • Prescrición do pediatra, otorrinolaringólogo ou neurólogo da entidade médica ou do servizo público de saúde con descrición da patoloxía que presenta e codificación segundo a clasificación internacional de enfermidades (CIE-9).

    • Informe do logopeda, no que consten a patoloxía e o tratamento realizado.

  4. Se solicita unha axuda por psicoterapia:

    • Prescrición de tratamento de psicoterapia por un psiquiatra da entidade médica ou do servizo público de saúde, con descrición da patoloxía susceptible de tratamento psicolóxico.

    • Informe do psicólogo no que consten a patoloxía e o tratamento realizado.

NORMATIVA

Icona Crave Para solicitar esta prestación debe estar dado de alta como mutualista titular da Mutualidade Xeral Xudicial. A identificación realizarase mediante o sistema Cl@ve, polo que deberá estar dado de alta nese sistema ou ben dispor de dni-electrónico dni-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos pola sede electrónica.

  • Para solicitar a prestación, pulse o botón Iniciar Trámite.
  • Se solicitou a prestación e a Mutualidade solicitoulle que achegue algún documento, utilice o Servizo de remisión de documentación.

As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar a súa solicitude presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo.