COMO SOLICITAR ESTA PRESTACIÓN
Pode facelo por Internet: a través da pestana En liña.
Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.
DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR
-
Resolución do recoñecemento do grao de minusvalía, con indicación do prazo de validez ou revisión, acreditativa do grao de discapacidade e, se procede, a necesidade do concurso de terceira persoa, expedida polo órgano competente nesta materia das Comunidades Autónomas ou do IMSERSO.
-
Se fillo con discapacidade realiza un traballo remunerado: certificación da empresa ou entidade en que desempeña a súa actividade, na que consten:
- Nome ou razón social.
- Duración do contrato.
- Importe integro da retribución mensual.
- Importe integro das pagas extraordinarias e o número destas que se aboan ao ano e idéntica información sobre outras retribucións de periodicidade distinta da mensual.
-
Se se era perceptor dalgunha pensión, prestación ou subsidio incompatible: documento ou documentos que acrediten que se optou pola prestación de Mutualidade Xeral Xudicial, ou que se renunciou a aqueles, así como a data de efectos económicos da opción ou renuncia.
NORMATIVA
-
Lei 31/1991, 30 de decembro, de Orzamentos Xerais do Estado para 1992 : establece a prestación por fillo a cargo con discapacidade como modalidade das prestacións familiares por fillo a cargo.
-
Texto Refundido aprobado por Real Decreto Lexislativo 3/2000 : os artigos 12.1, f) e 21.3 recollen expresamente, entre as prestacións de Mugeju, as “prestacións familiares por fillo a cargo con discapacidade”, remitindo para a súa regulación ao Capitulo IX do Titulo II do Texto Refundido da Lei Xeral da Seguridade Social.
-
Real Decreto 1335/2005, ditado no ámbito do Réxime Xeral da Seguridade Social : desenvolve a normativa legal por fillo a cargo con discapacidade.
-
Regulamento do Mutualismo Xudicial, aprobado por Real Decreto 1026/2011, do 15 de xullo (BOE de 4/8/2011): regula esta prestación nos seus artigos 109 e 110.
Para solicitar esta prestación debe estar dado de alta como mutualista titular. A identificación realizarase mediante o sistema Cl@ve, polo que deberá estar dado de alta nese sistema ou ben dispor de dni-electrónico dni-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos.
- Para solicitar a prestación, pulse o botón Iniciar Trámite.
- Se solicitou a prestación e a Mutualidade solicitoulle que achegue algún documento, utilice o Servizo de remisión de documentación.
As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar a súa solicitude presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo.
