Os cidadáns poden poden presentar queixas, suxestións ou felicitacións achega do funcionamento dos servizos que proporciona a Mutualidade Xeral Judical.
Formulada a queixa, suxestión ou felicitación, o interesado recibirá constancia da súa presentación a través dun correo postal ou un correo electrónico (segundo o que indicase ao presentar a súa comunicación).
A Mutualidade Xeral Xudicial informará ao interesado das actuacións realizadas no prazo de 20 días hábiles. Este prazo podería suspenderse se fose necesario requirir ao interesado para que, nun prazo de 10 días hábiles, formule aclaracións.
NOTA IMPORTANTE: Este servizo non nos facilita axudar aos mutualistas que necesitan información ou desexan consultar o estado dunha solicitude. Se Vostede estivese neses casos, por favor envíe un correo a mailto:mugeju@justicia.es mugeju@justicia.es ou chame ao número de atención telefónica 915 860 300 (de luns a venres, de 9:00 a 14:00).
COMO PRESENTAR UNHA QUEIXA, SUXESTIÓN Ou FELICITACIÓN
Pode facelo por Internet: a través da pestana En liña.
Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.
NORMATIVA
-
Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo, polo que se establece o marco xeral para a mellora da calidade na Administración Xeral do Estado.
-
Resolución do 6 de febreiro de 2006 da Secretaria Xeral para a Administración Pública, pola que se aproban directrices para o desenvolvemento dos programas do marco xeral para a mellora da calidade establecido no Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo.
Pode presentar a queixa, suxestión ou felicitación nos servizos centrais e nas delegacións provinciais da Mutualidade Xeral Xudicial, así como en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

