Presentar unha reclamación relativas ás actuacións das entidades médicas privadas derivadas das obrigas asistenciais do concerto sanitario.
COMO PRESENTAR UNHA RECLAMACIÓN
Pode facelo por Internet: a través da pestana En liña.
Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.
DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR
-
Cuantos documentos poidan xustificar o contido da súa reclamación.
-
Denegación recibida da entidade médica.
-
En caso de reclamación económica: factura dos gastos reclamados.
Para presentar unha reclamación acerca da asistencia recibida das entidades médicas, debe estar dado de alta como mutualista titular da Mutualidade Xeral Xudicial. A súa identificación realizarase mediante o sistema Cl@ve, polo que deberá estar dado de alta nesa plataforma ou ben dispor de Páxina DNI-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos.
- Para solicitar a prestación, pulse o botón Iniciar Trámite.
- Se solicitou a prestación e a Mutualidade pediulle que achegue algún documento, utilice este Servizo servizo de remisión de documentación.
As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar a súa solicitude presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo.
