Presentar unha reclamación de Comisión mixta

Presentar unha reclamación relativas ás actuacións das entidades médicas privadas derivadas das obrigas asistenciais do concerto sanitario.

COMO PRESENTAR UNHA RECLAMACIÓN

Pode facelo por Internet: a través da pestana En liña.
Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.

DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR

  • Cuantos documentos poidan xustificar o contido da súa reclamación.

  • Denegación recibida da entidade médica.

  • En caso de reclamación económica: factura dos gastos reclamados.

Icona CravePara presentar unha reclamación acerca da asistencia recibida das entidades médicas, debe estar dado de alta como mutualista titular da Mutualidade Xeral Xudicial. A súa identificación realizarase mediante o sistema Cl@ve, polo que deberá estar dado de alta nesa plataforma ou ben dispor de Páxina DNI-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos.

  • Para solicitar a prestación, pulse o botón Iniciar Trámite.
  • Se solicitou a prestación e a Mutualidade pediulle que achegue algún documento, utilice este Servizo servizo de remisión de documentación.

As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar a súa solicitude presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo.

Impreso de solicitude