Solicitar axuda por nacemento ou adopción

Datos do procedemento
Iniciación
Solicitude do interesado
Prazo para resolver o expediente
6 meses
Silencio
Estimatorio

COMO SOLICITAR ESTA PRESTACIÓN

Pode facelo por Internet: a través da pestana En liña.
Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.

DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR

  • Libro de familia.

  • Se non autoriza á Mutualidade a consultar os seus datos de identidade: Fotocopia do DNI.

  • Se non autoriza á Mutualidade a consultar os seus datos tributarios: fotocopia compulsada da declaración do IRPF.

Icona Crave Para solicitar esta prestación debe estar dado de alta como mutualista titular. A identificación realizarase mediante o sistema Cl@ve, polo que deberá estar dado de alta nese sistema ou ben dispor de dni-electrónico dni-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos.

  • Para solicitar a prestación, pulse o botón Iniciar Trámite.
  • Se solicitou a prestación e a Mutualidade solicitoulle que achegue algún documento, utilice o Servizo de remisión de documentación.

As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar a súa solicitude presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo.