Solicitar axuda por fillo a cargo con discapacidade

Datos do procedemento
Iniciación
Solicitude do interesado
Prazo para resolver o expediente
6 meses
Silencio
Estimatorio

COMO SOLICITAR ESTA PRESTACIÓN

Pode facelo por Internet: a través da pestana En liña.
Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.

DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR

  • Resolución do recoñecemento do grao de minusvalía, con indicación do prazo de validez ou revisión, acreditativa do grao de discapacidade e, se procede, a necesidade do concurso de terceira persoa, expedida polo órgano competente nesta materia das Comunidades Autónomas ou do IMSERSO.

  • Se fillo con discapacidade realiza un traballo remunerado: certificación da empresa ou entidade en que desempeña a súa actividade, na que consten:

    • Nome ou razón social.
    • Duración do contrato.
    • Importe integro da retribución mensual.
    • Importe integro das pagas extraordinarias e o número destas que se aboan ao ano e idéntica información sobre outras retribucións de periodicidade distinta da mensual.
  • Se se era perceptor dalgunha pensión, prestación ou subsidio incompatible: documento ou documentos que acrediten que se optou pola prestación de Mutualidade Xeral Xudicial, ou que se renunciou a aqueles, así como a data de efectos económicos da opción ou renuncia.

NORMATIVA

  • Lei 31/1991, 30 de decembro, de Orzamentos Xerais do Estado para 1992 : establece a prestación por fillo a cargo con discapacidade como modalidade das prestacións familiares por fillo a cargo.

  • Texto Refundido aprobado por Real Decreto Lexislativo 3/2000 : os artigos 12.1, f) e 21.3 recollen expresamente, entre as prestacións de Mugeju, as “prestacións familiares por fillo a cargo con discapacidade”, remitindo para a súa regulación ao Capitulo IX do Titulo II do Texto Refundido da Lei Xeral da Seguridade Social.

  • Real Decreto 1335/2005, ditado no ámbito do Réxime Xeral da Seguridade Social : desenvolve a normativa legal por fillo a cargo con discapacidade.

  • Regulamento do Mutualismo Xudicial, aprobado por Real Decreto 1026/2011, do 15 de xullo (BOE de 4/8/2011): regula esta prestación nos seus artigos 109 e 110. 

Icona Crave Para solicitar esta prestación debe estar dado de alta como mutualista titular. A identificación realizarase mediante o sistema Cl@ve, polo que deberá estar dado de alta nese sistema ou ben dispor de dni-electrónico dni-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos.

  • Para solicitar a prestación, pulse o botón Iniciar Trámite.
  • Se solicitou a prestación e a Mutualidade solicitoulle que achegue algún documento, utilice o Servizo de remisión de documentación.

As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar a súa solicitude presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo.

Impreso de solicitude