Solicitar prestacións complementarias: odontológicas, oftalmológicas e outras

Datos do procedemento
Iniciación
Solicitude do interesado
Prazo para resolver o expediente
6 meses
Silencio
Estimatorio

COMO SOLICITAR ESTAS AXUDAS

Pode facelo por Internet: a través da pestana En liña.
Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.

DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR

  • Factura orixinal contendo todos os requisitos legais.

    • Facturas de lentes ou de cristais: deben indicar se son de preto, de lonxe ou progresivas.

    • Facturas prestacións odontológicas: deben indicar a peza na que se realizou o tratamento.

  • Para axudas oftalmológicas: informe dun oftalmólogo ou un óptico, que inclúa a gradación. No caso de axudas ópticas para baixa visión: informe de facultativo especialista en oftalmoloxía acreditando dita circunstancia. Se se trata de axudas prismáticas, o informe debe acreditar alteración da motilidad ocular.

  • Para axuda por ortodoncia: informe médico de prescrición do tratamento, a primeira vez que solicite unha axuda asociada ao tratamento de ortodoncia para ese beneficiario.

  • Para axudas á adquisición de medias terapéuticas de compresión normal: informe médico no que deben constar a patoloxía e a prescrición, especificando o membro lesionado, o tipo de media e a compresión da mesma.

  • Para adquisición ou reparación de audífonos: informe médico ou audiometría.

  • Para bombas de insulina: informe médico con prescrición do tratamento, e documentación que acredite que solicitou axuda ao Servizo de saúde da súa comunidade autónoma e foille denegada.

  • Para laringófonos: informe médico con prescrición do tratamento.

  • Para colchóns ou colchóns antiescaras: informe médico con prescrición do tratamento.

IMPORTANTE:
Deberá conservar os orixinais das facturas e dos demais documentos orixinais de valor probatorio durante un prazo de catro anos contados desde a data na que cobre a prestación.

Icona Crave Para solicitar esta prestación debe estar dado de alta como mutualista titular. A identificación realizarase mediante o sistema Cl@ve, polo que deberá estar dado de alta nese sistema ou ben dispor de dni-electrónico dni-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos.

  • Para solicitar a prestación, pulse o botón Iniciar Trámite.
  • Se solicitou a prestación e a Mutualidade indicoulle que necesita achegar algún documento, utilice o Servizo de remisión de documentación.

As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar a súa solicitude presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo.

Para axilizar a tramitación das súas solicitudes, se necesita solicitar distintas prestacións (odontológicas, oftalmológicas, etc.) por favor presente un impreso separado para cada tipo de prestación.

Impreso de solicitude