COMO SOLICITAR O CARTÓN/O CERTIFICADO
Pode facelo por Internet: a través da pestana En liña.
Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.
NORMATIVA
-
Regulamento (CE) Non 883/2004 do Parlamento Europeo e do Consello, sobre a coordinación dos sistemas de seguridade social.
-
Regulamento (CE) Non 987/2009 do Parlamento Europeo e do Consello, polo que se adoptan as normas de aplicación do Regulamento (CE) Non 883/2004.
Para solicitar cartóns ou certificados provisións debe estar dado de alta como mutualista titular da Mutualidade Xeral Xudicial. A súa identificación realizarase mediante o sistema Cl@ve, polo que deberá estar dado de alta nesa plataforma ou ben dispor de Páxina DNI-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos.
As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar a súa solicitude presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo.
