COMO COMUNICAR Os DATOS PARA ESTA PRESTACIÓN
Cando a Mutualidade inicie o seu expediente, solicitaralle que achegue datos necesarios para a tramitación.
Pode achegar estes datos:
- Por Internet: a través da pestana En liña.
- Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.
DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR
-
Datos que a Mutualidade solicita ao mutualista cando se inicia o expediente
-
Datos que o mutualista debe achegar cando finalice a súa licenza
-
Acreditación da data de alta
-
Pode comunicar datos ou achegar documentos e escritos para a tramitación da prestación, para o que necesita estar dado de alta como mutualista titular. A identificación realizarase mediante o sistema Cl@ve, polo que deberá estar dado de alta nese sistema ou ben dispor de dni-electrónico dni-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos.
- Para enviar a solicitude dun novo expediente, pulse o botón Iniciar Trámite.
- Se necesita achegar documentos a un expediente, utilice o Servizo de remisión de documentación.
As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar a súa solicitude presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo.
