COMO SOLICITAR O ALTA DE BENEFICIARIOS
Pode facelo por Internet: a través da pestana En liña.
Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.
DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR
-
Parentesco
Segundo o caso:
-
Documento do Rexistro Civil: certificado de matrimonio, de nacemento ou libro de familia.
-
Resolución administrativa de parella de feito, de adopción ou de acollemento.
-
Certificado de empadroamento, no caso de parella conviviente desde hai máis dun ano.
-
-
Consentimento e ingresos (só para beneficiarios maiores de idade)
-
DOCUMENTO DE CONSENTIMENTO CON AUTORIZACIÓN DE CONSULTA DE DATOS: inclúe o consentimento para realizar o alta, a autorización expresa para a consulta de datos económicos á Axencia Estatal de Administración Tributaria (AEAT) e a renuncia a outra asistencia sanitaria da Seguridade Social (no seu caso).
-
En caso de non autorizar a consulta de información á AEAT*:
- Consentimento de alta en MUGEJU
- Última declaración do I.R.P.F. ou outra documentación acreditativa.
* Nota: a solicitude a través da sede electrónica implica a aceptación da consulta de datos á AEAT
-
-
Non estar protexido por outro réxime de Seguridade Social
O documento de consentimento de alta en MUGEJU para maiores de idade inclúe a renuncia ao alta noutro réxime de Seguridade Social, sempre que esta renuncia sexa posible.
En caso dun menor que sexa beneficiario doutro titular en calquera réxime de Seguridade Social, debe presentar o documento AUTORIZACIÓN DO OUTRO TITULAR.
Para solicitar o alta ou reingreso dun beneficiario a través desta sede electrónica debe estar dado de alta como mutualista titular da Mutualidade Xeral Xudicial. A súa identificación realizarase mediante o sistema Cl@ve, para o que deberá estar dado de alta na este plataforma ou ben dispor de Páxina DNI-electrónico ou dun dos certificados dixitais admitidos.
A presentación da súa solicitude a través desta sede electrónica implica que:
-
Non se opón á consulta telemática dos datos de identidade, parentesco e residencia da persoa beneficiaria requiridos para este procedemento.
-
Presenta a autorización expresa da persoa beneficiaria, se é maior de idade, para a consulta de información á Axencia Estatal da Administración Tributaria.
Se se opón de forma expresa á consulta de información telemática ou non autoriza a consulta de información tributaria, pode realizar a solicitude a través do rexistro electrónico xeneral da Administración Xeral do Estado presentando o formulario SOLICITUDE DE ALTA DE BENEFICIARIOS xunto coa documentación indicada no mesmo.
ENVÍE A súa SOLICITUDE:
-
REINGRESO
- Para solicitar un reingreso, utilice esta ligazón: Solicitar reingreso de beneficiarios.
- Se solicitou o reingreso e a Mutualidade indicoulle que debe achegar algún documento, utilice o Servizo de remisión de documentación.
-
NOVA ALTA
- Para solicitar o alta, pulse o botón Iniciar Trámite.
- Se solicitou o alta e a Mutualidade indicoulle que debe achegar algún documento, utilice o Servizo de remisión de documentación.
As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar a súa solicitude presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo.
