Comunicar variación de datos do mutualista

Datos do procedemento
Iniciación
Solicitude do interesado
Prazo para resolver o expediente
2 meses
Silencio
Estimatorio

Os mutualistas titulares están obrigados a comunicar os datos que deban obrar na base de datos da Mutualidade Xeral Xudicial por afectar á súa relación co Mutualismo Xudicial, e comunicar calquera variación que se produza neses datos dentro do mes seguinte á data na que se produciu a variación (Artigo 19, punto 4 do R.D. 1026/2011).

Estes datos inclúen:

  • Datos persoais
  • Domicilio
  • Posto de destino
  • Corpo profesional
  • Situación administrativa

COMO COMUNICAR As VARIACIÓNS DE DATOS

Pode facelo por Internet: a través da pestana En liña.
Tamén pode facelo de forma presencial, como describe a pestana Presencial.

DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR

  • Para cambio de destino: nomeamento para o novo destino e/ou toma de posesión.

  • Para cambio de situación administrativa: documento acreditativo da nova situación.

  • Para cambio de corpo profesional: documento acreditativo do novo corpo.

Cambio de nome/apelidos (Rexistro Civil)

De momento, a Mutualidade Xeral Xudicial non habilitou que poida realizarse por Internet.

Cambio de datos de contacto (domicilio, teléfono, correo electrónico)

Icona CravePara utilizar este servizo debe estar dado de alta como mutualista titular da Mutualidade Xeral Xudicial. A súa identificación realizarase mediante o sistema Cl@ve, polo que deberá estar dado de alta nese sistema ou ben dispor de Páxina DNI-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos.

Acceso ao servizo:   Comunicar cambio de datos de contacto .

Outros cambios: destino, situación administrativa, corpo, etc.

Icona Crave Para solicitar este servizo debe estar dado de alta como mutualista titular da Mutualidade Xeral Xudicial. A súa identificación realizarase mediante o sistema Cl@ve, polo que deberá estar dado de alta nesa plataforma ou ben dispor de Páxina DNI-electrónico ou un dos certificados dixitais admitidos.

Acceso ao servizo: pulse o botón  Iniciar Trámite.

As persoas mutualistas en activo deben realizar as solicitudes de trámites de MUGEJU a través de medios electrónicos, conforme ao disposto no artigo 14.2 e) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

As persoas mutualistas xubiladas ou aquelas que xustifiquen problemas de acceso aos medios electrónicos poden presentar a súa solicitude presencialmente nas oficinas de MUGEJU, ou en calquera dos demais lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Na sede central de Madrid e na delegación de Barcelona recoméndase pedir cita previa para garantir un mellor servizo.

Impreso de solicitude